Zobrazeno 1 - 10
of 1 000
pro vyhledávání: '"self-image concerns"'
Autor:
Momsen, Katharina, Ohndorf, Markus
Publikováno v:
In Journal of Economic Behavior and Organization July 2023 211:386-400
Autor:
Philp, Matthew, Ashworth, Laurence
Publikováno v:
In Journal of Business Research August 2020 116:283-293
Autor:
Katharina Momsen, Markus Ohndorf
Publikováno v:
Journal of Economic Behavior & Organization. 211:386-400
Autor:
Tonin, Mirco, Vlassopoulos, Michael
Publikováno v:
In Journal of Economic Behavior and Organization June 2013 90:19-27
Autor:
Robert, Bocse
We study how individuals adjust their judgments of fairness and unfairness according to prior decisions in the dictator game. In order to study self-image concerns, we introduce moral vagueness by asking participants to assess fairness as a range of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e4e1b63d56dca439e0c24623369d1349
Autor:
Franken, Robert E.1 franken@acs.ucalgary.ca, Prpich, Wade1
Publikováno v:
Journal of Social Behavior & Personality. Dec96, Vol. 11 Issue 4, p695-712. 18p. 3 Charts.
Autor:
Matthew Philp, Laurence Ashworth
Publikováno v:
Journal of Business Research. 116:283-293
Existing work suggests that consumers are most likely to share negative word-of-mouth (WOM) about a dissatisfying experience when they blame the firm. The current work, however, shows that consumers are sometimes reticent to share such WOM, because t
Autor:
Markus Ohndorf, Katharina Momsen
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.