Zobrazeno 1 - 10
of 163
pro vyhledávání: '"self-generated identification code"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educ Psychol Meas
Anonymous questionnaires are frequently used in research with adolescents in order to obtain sincere answers about sensitive topics. Most longitudinal studies include self-generated identification codes (SGICs) to match information. Typical elements
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Nursing & Health. 23:167-174
We describe a self-generated coding form used in a study of HIV prevention practices of college students and provide information on the success rate of matching questionnaires over a 3-year period using the form. The data for this study were from a l
Autor:
DiIorio C; Department of Behavioral Sciences and Health Education, Rollins School of Public Health, Emory University, Atlanta, GA 30322, USA., Soet JE, Van Marter D, Woodring TM, Dudley WN
Publikováno v:
Research in nursing & health [Res Nurs Health] 2000 Apr; Vol. 23 (2), pp. 167-74.
Autor:
David Tidd, Mikyoung Jun, Daniel L Agley, Yunyu Xiao, Stephanie L. Dickinson, Steve Sussman, Ruth A. Gassman, Jon Agley, Wasantha Jayawardene, Lori Eldridge
Publikováno v:
Educational and Psychological Measurement
Prospective longitudinal data collection is an important way for researchers and evaluators to assess change. In school-based settings, for low-risk and/or likely-beneficial interventions or surveys, data quality and ethical standards are both arguab
Autor:
Dilorio, Colleen, Soet, Johanna E., Van Matter, Deborah, Woodring, Tammy M., Dudley, William N.
Publikováno v:
Research in Nursing & Health; Apr2000, Vol. 23 Issue 2, p167, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schmickler, Johanna M.1 (AUTHOR) johanna.schmickler@tum.de, Robbins, Rebecca2,3 (AUTHOR), Snider Ziporyn, Pallas2 (AUTHOR), Quan, Stuart F.2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of American College Health. Oct2024, p1-6. 6p. 2 Illustrations, 1 Chart.