Zobrazeno 1 - 10
of 485
pro vyhledávání: '"self-evaluation program"'
Autor:
Capiau, Madeleine1, Macq, Jean1
Publikováno v:
International Journal of Integrated Care (IJIC). 2022 Special Issue, Vol. 22, p1-2. 2p.
Autor:
Madeleine Capiau, Jean Macq
Publikováno v:
International Journal of Integrated Care. 22:169
Publikováno v:
Nursing Reports, Vol 13, Iss 3, Pp 1004-1015 (2023)
(1) Background: Clinical practice constitutes a scenario where the student approaches reality. The pedagogical relationship that is built between the nurse, the tutors and the student becomes important. And this requires intentional and reflective ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/270337b4668c40829b88f5a23b13864c
Autor:
Apriyagung
This policy implementation case study is inspired by two urgent needs; first the necessity across Indonesia to undertake quality assurance implementation; and, secondly, the necessity for a shift of paradigm to improve supervision service delivery me
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ed81a93175f8e7bc9f6f241576b8fef2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
鄭偉宏
100
A Study on Construction of Accreditation Indicators for Elementary Schools Self-Evaluation Program in Taipei City Abstract This study aimed to construct the accreditation indicators for elementary schools self-evaluation program in Taipei ci
A Study on Construction of Accreditation Indicators for Elementary Schools Self-Evaluation Program in Taipei City Abstract This study aimed to construct the accreditation indicators for elementary schools self-evaluation program in Taipei ci
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/09540055742402708209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.