Zobrazeno 1 - 10
of 5 310
pro vyhledávání: '"self-assessment instrument"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background The use of social media across the globe has risen incrementally. During the COVID-19 pandemic, these sites undeniably provided new avenues for professional networking but also led to a surge in cases of online misconduct. Profess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e14162467d8447ca32106f70cf7eb1b
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThis study aims to test the content and face validity of Secondary School Islamic Education Teacher Self-Assessment Instrument (SSIET-SAI) using Content Validity Ratio (CVR), Content Validity Index (CVI) and Cohen Kappa Index (CKI) analysis.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6451a05419744db85ca72cd4a85a67e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al-Sa'di, Ahmed1 (AUTHOR) ahmed.al-sadi@weltec.ac.nz, Yamjal, Parina2 (AUTHOR) parina.yamjal@weltec.ac.nz, Ahmad, Esraa3,4 (AUTHOR) esraaahmadoct83@gmail.com, Panjabi, Richa5 (AUTHOR) richa.panjabi@weltec.ac.nz, Allott McPhee, CAM1 (AUTHOR), Guler, Olkan2 (AUTHOR) olkan.guler@whitireia.ac.nz
Publikováno v:
Administrative Sciences (2076-3387). Sep2023, Vol. 13 Issue 9, p208. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.