Zobrazeno 1 - 10
of 797
pro vyhledávání: '"self-activation"'
Publikováno v:
RUDN Journal of Psychology and Pedagogics, Vol 20, Iss 2, Pp 311-330 (2023)
The attitude of teachers towards the digital educational environment (DEE) and the use of information technologies in teaching largely determines the attitude of students towards the educational process, the effectiveness of learning and emotional in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91c30a08bdbb401d8449281a8ee8cc05
Autor:
Nataly P. Radchikova, Maria A. Odintsova, Marina G. Sorokova, Nina V. Kozyreva, Alexander P. Lobanov
Publikováno v:
Интеграция образования, Vol 27, Iss 1, Pp 33-49 (2023)
Introduction. The common educational space of Russia and Belarus is a condition for deepening integration processes underpinned by common historical roots, long experience of common development, goals and principles of cooperation. However, many aspe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15a5cc1c56ec41658dee4d0cc824f51b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.