Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"secteur Lansad"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sophie, Dufossé Sournin
Publikováno v:
Studii si Cercetari Filologice: Seria Limbi Straine Aplicate, Iss 16, Pp 100-116 (2017)
This practice report focuses on the development of oral interactions in EFL classes at Dunkirk University. Its aim is to show how role-plays in English used as social games can become part of a broader teaching and pre-professional scheme involving
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f18f3e39ce84b6ba92beb576dbf655b
Autor:
Sophie, Dufossé Sournin
Publikováno v:
Studii şi cercetări filologice. Seria Limbi Străine Aplicate / Philological Studies and Research. Applied Foreign Languages Series. (16):100-116
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=615464
Publikováno v:
Recherche et pratiques pédagogiques en langues de spécialité - Cahiers de l APLIUT. :46-66
Les effets de la réforme LMD sur les formations à l’université et, plus particulièrement, sur celles issues du secteur LANSAD sont, malgré leur ampleur, relativement peu mesurés. Par ailleurs, l’autonomie grandissante des universités a con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.