Zobrazeno 1 - 10
of 5 696
pro vyhledávání: '"secondary school mathematics"'
Publikováno v:
Electronic Research Archive, Vol 31, Iss 10, Pp 6274-6302 (2023)
Digital technologies play a key role in the digital transformation of education. In order to improve teaching effectiveness and efficiency, teachers should use digital technologies appropriately. However, some secondary school mathematics teachers ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0f1f039acd944a091ae63cc1d5fe582
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2024 123
Autor:
Xu Shifang, Pan Chunyan
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
To provide teaching assistance to secondary school mathematics teachers in ethnic areas and improve the teaching effectiveness of mathematics courses, a hybrid teaching model based on deep learning algorithms is proposed. Convolutional neural network
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cbb9664a078445f9667eca62bf1de8c
Autor:
Gladys Sunzuma, Kakoma Luneta
Publikováno v:
LUMAT, Vol 11, Iss 1 (2023)
Mathematics plays a major role in overcoming future challenges, and mathematical skills as well as problem-solving skills might help provide apt solutions to existing and upcoming economic, social and environmental challenges. Textbooks play a major
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52a318a827004e818e25a3fe45662ce9
Autor:
Rotem, Sigal H. ⁎, 1, Ayalon, Michal 2
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Behavior June 2022 66
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
The present study explored the impact of Stein et al.’s levels of cognitive demand (LCD) on evaluation and instructional methods in applying the knowledge of equations and inequalities to learn the topic of linear programming (LP). The framework pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58c2a50d4e5b4ae6bd84ba2c0cc9bd23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smith, Thomas J. a, *, Walker, David A. a, Chen, Hsiang-Ting a, Hong, Zuway-R b, c, Lin, Huann-shyang b, d
Publikováno v:
In International Journal of Educational Development January 2021 80
Autor:
Deshpande, Anjali, Guglielmo, Shannon
Publikováno v:
Mathematics Teacher, 2019 May 01. 112(7), 510-515.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteacher.112.7.0510