Zobrazeno 1 - 10
of 238
pro vyhledávání: '"secondary education students"'
Autor:
Laura García-Durán, Silvia Claros, Pablo Zamorano-González, Marta González-García, Laura Carrillo-Franco, Marina Ponce-Velasco, Belén Gago, María García-Fernández, Manuel Víctor López-González, Ana Aiastui
Publikováno v:
Frontiers in Physiology, Vol 14 (2023)
Research institutes and universities have strengthened the development of biomedicine outreach activities, constituing a non-formal education system of science literacy, although with little commitment from undergraduate students. However, as a Servi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4bf2a436f7c48648ed7dae4e0403d1f
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 12, Iss 1, Pp 35-53 (2022)
Reading mathematical texts is closely related to the effort of the reader to understand its content; therefore, it is reasonable to consider such reading as a problem-solving activity. In this paper, the Principle of Mathematical Induction was given
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd088c76be484fea9d43c85ef1e74e99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 32, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Abstract Internalizing problems (depression, anxiety, social anxiety, somatic complaints, post-traumatic symptoms, and obsession-compulsion) are very important in adolescents’ development. These problems can be related with people who lack social s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37cc53604b264c14b1366065c28cd459
Autor:
García-Vinuesa, Antonio, Da Cunha, María Lucía Iglesias, Gutiérrez-Pérez, José, Cartea, Pablo Ángel Meira
El proyecto Resclima-Edu2 es la continuación de una línea de investigación con varios proyectos y contratos competitivos. En esta fase se han explorado las representaciones sociales del cambio climático del alumnado de educación secundaria en Es
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ac8a34f91a2b9fb74c77f32b040f7639
Autor:
N.Baxriddinov
In this article, the effective ways and prospects of directing students to general secondary schools, vocational and professional training centers are shown. In the continuous education system, personal development is an important task in education r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::61a0cde349798607f811c73df6722224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baris Ozden, Nilgun Yenice
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 1, Iss 2, Pp 86-97 (2014)
Bu çalışmanın amacı, ortaöğretim öğrencilerinin bilimsel tutum düzeylerini incelemektir. Araştırmanın katılımcıları Aydın ilinde sosyo-ekonomik düzeyi düşük, orta ve üstü öğrencilere hizmet veren okullarda devam eden toplam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d44a01ee8944460e80c03c041916ebc7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.