Zobrazeno 1 - 10
of 1 023
pro vyhledávání: '"second grade of elementary school"'
Publikováno v:
Iranian Evolutionary Educational Psychology Journal, Vol 5, Iss 2, Pp 14-24 (2023)
The current research is qualitative research that was conducted using the synthesis research method based on the deductive model. The research environment in the synthesis phase included all citations in the range of 2008 to 2020 for the studies cond
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/926dca79cfe6435296875010b449833a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Helena Coradinho, Filipe Melo, Gabriela Almeida, Guida Veiga, José Marmeleira, Hans-Leo Teulings, Ana Rita Matias
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 3, p 445 (2023)
The purpose of this study was to analyze the relationship between the quality and speed of handwriting and the process characteristics of the handwriting of children in the second grade of elementary school considered as a function of age and gender.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb2ae0c1a09c46718e29a8b174af8707
Autor:
Bláha, Ladislav, Heidler, Josef
Publikováno v:
Acta Gymnica; 2022, Vol. 52, p1-10, 10p
Publikováno v:
福岡教育大学紀要. 第五分冊, 芸術・保健体育・家政科編 = Bulletin of University of Teacher Education Fukuoka. Part V, Art, health and physical education and home economics. 72:129-139
The purpose of this study was to examine the curriculum design to develop abilities to make use of space in games in ‘health studies’, which was an independent subject at Fukuoka Elementary School attached to University of Teacher Education Fukuo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hess, Miriam1 (AUTHOR) miriam.hess@uni-bamberg.de, Denn, Ann-Katrin2 (AUTHOR), Lipowsky, Frank3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Unterrichtswissenschaft (Springer Science & Business Media B.V.). Jun2022, Vol. 50 Issue 2, p185-210. 26p.
Autor:
Yogi Kuncoro Adi
Publikováno v:
Jurnal Prima Edukasia, Vol 5, Iss 2, Pp 211-224 (2017)
The study was detailing: (1) the thematic-integrative content; (2) the scientific approach content; and (3) the authentic assessment content in teacher’s book and student’s book. The study was a content analysis using a qualitative approach. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4044f02175b5428dafac9cdc7c27908f
Publikováno v:
尚美学園大学スポーツマネジメント研究紀要 = Bulletin of sport management, Shobi University. 4:57-64
本稿は、小学校第2 学年の体育授業において、2 学期と3 学期に取得した児童のアンケートを新旧学習指導要領の観点から考察したものである。その結果、楽しく取り組むこと(意欲関心