Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"sebereflexe"'
Autor:
Markéta Sedláková
Publikováno v:
Sociální Pedagogika, Vol 6, Iss 1, Pp 71-88 (2018)
Text pojednává o potenciálu transformace identity jedince prostřednictvím dlouhodobějšího pobytu v zahraničí. Každodennost vědění, které produkujeme a recipujeme, je vázán na konkrétní sociální kontexty. Jejich dočasná proměna
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f37e860d9c046fba5220419aae2ab96
Autor:
Vlastimil Švec
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 5, Iss 15 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/084a7ab1321a402da7698debb3533c9d
Autor:
Vlastimil Švec
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 7, Iss 3 (2018)
Studie shrnuje některé poznatky a zkušenosti autora se sebereflexí u začínajících učitelů. Opírá se o průzkum využitelnosti sebereflekti'vních deníků u začínajících učitelů cizích jazyků. Chápe profesionální sebereflexi ja
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a34c3761b4214e5b95d8362c0bba9190
Autor:
Vladimíra Spilková
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 69, Iss 3 (2019)
Abstrakt: Cílem teoretické studie je reflektovat proměny paradigmatu v oblasti pedeutologie jako fenoménu, který zásadním způsobem ovlivňuje celkové pojetí, smysl, cíle, obsah a způsoby výuky pedagogiky v přípravném vzdělávání u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5323dff1101a42b8b204f508cd61bc25
Autor:
Trávníková Petra
Publikováno v:
Hradec Králové Anglophone Conference.
With the shift to learner-centredness in EFL, more and more attention has been paid to positive and negative emotions students experience in the classroom. As giving presentations is one of the most typical university learning situations, over the la
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3253::0c2860391adbe630afa8fc9e7fde8507
https://is.muni.cz/publication/2269897
https://is.muni.cz/publication/2269897
Autor:
Čákorová, Adéla
The aim of this thesis is to find out what dilemmas novice and experienced primary school teachers face, what is the difference between dilemmas and how they deal with them. The research is qualitatively oriented. A semi-structured interview method w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::154d9bb62a2f7de8aae63d86c775a980
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527490
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527490
Autor:
Šuková, Klára
The work focuses on the personal authorial process. The author compares these personal processes and experiences and confronts them with other views on the subject. The aim of the work will be to highlight the process as a necessary part of art. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::ffe41cf01ce38b4ec4698e91dd5c8a6f
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527415
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-527415
Autor:
Círal, Gabriela Sarah
Most kindergartens in the Czech Republic are managed by a headmaster/ headmistress and their deputies (depending on the size of the kindergarten). There are also some kindergartens which fall within the management of a primary, or even a secondary sc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d2e62a9059f315130c489cc4a5d38236
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520603
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520603
Autor:
Petr Urbánek
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 7, Iss 3 (2018)
Stať se zabývá problematikou srovnávací analýzy v oblasti výzkumu učitele. Porovnáváno je hodnocení a sebehodnocení profesního výkonu studenta učitelství. Toto hodnocení je komparováno obdobným šetřením u začínajících učite
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb4040857ed74cdb8b115177d92d707a
Autor:
Václav Klapal
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 7, Iss 4 (2018)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b2f8b1ead514e5abc1b8028d10573d5