Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"season ticket"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
В статье представлены различные направления получения дохода футбольным клубом, которые далеко не исчерпываются призовыми деньгами ил
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bcfa40f676c05bea78739078ceed5a79
Autor:
Emma Sherry, Heath McDonald
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
When assessing board performance, customers are often overlooked as a stakeholder group. Yet, dissatisfied customers have successfully acted to have boards removed, and we have seen this scenario occur repeatedly among professional sport organization
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b7cbec78535f9818fcdbcd8213d88d3
Publikováno v:
Journal of Sport Management. 35:426-439
Season ticket holders are a vital source of revenue for professional teams, but retention remains a perennial issue. Prior research has focused on broad variables, such as relationship tenure, game attendance frequency, and renewal intention, and has
Bakgrund: Fotbollssupportrarna i Stockholm är kända för sin entusiasm, sitt engagemang och den emotionella anknytningen de har till sina klubbar. Syfte: Studien syftar till att med utgångspunkt ur den kärlek och lojalitet som fotbollssupportrarn
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-49357
Autor:
Dominik Schreyer, Benno Torgler
Publikováno v:
Applied Economics. 53:5549-5566
In this article, we contribute to the emerging literature on the potential determinants of football spectator no-show behaviour by analysing disaggregated data capturing season ticket holder (STH) ...
Autor:
John Nadeau, David J. Finch, Norm O'Reilly, David Legg, Bill Foster, Gashaw Abeza, Nadège Levallet
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship. 23:110-131
PurposeThe segmentation of customers into homogeneous groups is well researched, reflecting its importance to marketers. Specific to professional sports, published research on customer segmentation first occurred in the early 2000s, but no studies ex
Publikováno v:
Journal of Sport Management. 35:239-253
Predicting attendance at events is important for efficient facility management and marketing to maximize crowds. Most work to date is conducted at the aggregate level; however, the large crowd size being predicted often means important individual dec