Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"search engine advertising (SEA)"'
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Relatório de estágio de mestrado em Negócios Internacionais
Este relatório de estágio provém da análise de um problema da organização Neoneris, Gestão de Negócios, Lda.: a execução do seu plano de internacionalização. A aplicaçã
Este relatório de estágio provém da análise de um problema da organização Neoneris, Gestão de Negócios, Lda.: a execução do seu plano de internacionalização. A aplicaçã
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::44780d83358cbdb0d1c1e2f909b228f1
https://hdl.handle.net/1822/62973
https://hdl.handle.net/1822/62973
In an online experiment using a representative sample of the German online population (n = 1,000), we compare users’ selection behaviour on two versions of the same Google search engine results page (SERP), one showing advertisements and organic re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5f936ae77edc8c9ee0471a726c21eb1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jafarzadeh, Hamed
The innovation of Search Engine Advertising (SEA) acts as a prominent source of revenue for search engine companies, as well as being a solution for businesses to promote their visibility on the Web. However, the underlying factors that contribute to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c0a1f4cfb99d022f34bb93f874a043cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.