Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"scientist practitioners"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robert Schinke, Paul Wylleman, Kristoffer Henriksen, Gangyan Si, Christopher R. D. Wagstaff, Liwei Zhang, Tshube Tshepang, Franco Noce, Yufeng Li
There has been a long-standing discourse about science-driven practice, and related, the scientist practitioner, spanning more than 40 years. The International Society of Sport Psychology is devoting considerable attention to scientist practitioners
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0c0ad551d31ca1d14705380bb611b9c
https://hdl.handle.net/20.500.14017/c258f7ca-8462-48fa-8955-9beb877891ba
https://hdl.handle.net/20.500.14017/c258f7ca-8462-48fa-8955-9beb877891ba
Autor:
Mieke Boon
Publikováno v:
Engineering Studies, 14(2), 109-133. Taylor & Francis
Science education in academic engineering programs aims to equip students with scientific knowledge and academic skills to solve complex (socio-)technological problems. This article addresses the critical question of whether traditional science cours
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a1b64a82d353b0d8bdc9936604dda2ac
https://research.utwente.nl/en/publications/aa0e7191-80ea-42cd-b884-daba2c688bc2
https://research.utwente.nl/en/publications/aa0e7191-80ea-42cd-b884-daba2c688bc2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raines, James C., author
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in School Mental Health, 2008, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780195366266.003.0010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.