Zobrazeno 1 - 10
of 198
pro vyhledávání: '"scientific skills"'
Autor:
Laura Bell, Eliana Lemos, Jan Krimphove, Stephanie Kaiser, Cristina Guerra-Giraldez, Martin Lemos
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background The “Virtual Semester for Medical Research Aachen” (vSEMERA) is an international, interdisciplinary, virtual education program developed for health profession students. The first edition (2021) was hosted by the Medical Facult
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f19535e8b3d486f9062b67a8ce5d3ed
Autor:
Maximilian Vogt, Nadja Schuchardt, Mark Enrik Geissler, Jean-Paul Bereuter, Rona Berit Geissler, Ingmar Glauche, Sebastian Gerdes, Andreas Deußen, Lydia Günther
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Background Medical knowledge regarding the pathophysiology, diagnosis and treatment of diseases is constantly evolving. To effectively incorporate these findings into professional practice, it is crucial that scientific competencies are a ce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d0f308719294920ba1a9e779843e32f
Autor:
Ahmad Fauzi, Lud Waluyo, Diani Fatmawati, Siti Zubaidah, Sitaresmi Weka Sukrisno, Nafisa Nur Azizah
Publikováno v:
Journal of Community Service and Empowerment, Vol 4, Iss 2 (2023)
The Youth Scientific Group (YSG) is an extracurricular activity that has a positive impact on students. Unfortunately, the presence of YSG in various schools, including SMAN 1 Tumpang, is still not optimal. In this high school located in Malang Regen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6364fe1eaab4f038e72e8eeecf4a59c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2021, Vol. 11, Issue 5, pp. 1160-1179.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JIPI (Jurnal IPA dan Pembelajaran IPA), Vol 5, Iss 3, Pp 242-249 (2021)
This research is a pre-experimental study, namely the application of hybrid learning during the COVID-19 pandemic in low-grade science courses. The research subjects were 28 fourth semester students for the 2020-2021 academic year, STKIP PGRI Bangkal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b48d0a82d6a4f8a975d4bb29bcc785f
Autor:
Mario Caligiuri
Publikováno v:
Studi sulla Formazione, Vol 25, Iss 1 (2022)
The rapid social transformations make even the words used to describe reality outdated. Because of its responsibilities in the social system, pedagogy before other sceinces should question itself about what is happening. Given the national educationa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93b1e12a4eca4c1a8eba7bc5708ba4e3
Publikováno v:
Berkala Ilmiah Pendidikan Fisika, Vol 9, Iss 1, Pp 72-87 (2021)
This research aims to produce project-based learning materials on temperature and heat, which are suitable for use in improving scientific skills and learning outcomes in cognitive aspects. The research and development method is carried out in seven
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b46a73340c7f440ba068f108b3aacdcc