Zobrazeno 1 - 10
of 2 753
pro vyhledávání: '"scientific reasoning skills"'
Autor:
ÇİÇEKDAĞ, Ayşegül1, KIRIK, Özgecan1 ozge.deniz@gmail.com
Publikováno v:
Cukurova University Faculty of Education Journal / Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Aug2024, Vol. 53 Issue 2, p504-537. 34p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gül Ünal Çoban, Merve Kocagül
Publikováno v:
Sakarya University Journal of Education, Vol 13, Iss 3, Pp 456-483 (2023)
This study aims to improve science teachers' scientific reasoning skills (SRS) in using and teaching these skills through a professional development program, Scientific Reasoning Skills Teacher Training Program (SRSTP). Forty-five middle school scien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c5025fb921d48d3aa21c4e178395568
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Studi Guru dan Pembelajaran, Vol 7, Iss 3 (2024)
This study identifies the issues of insufficient effective teaching materials and minimal utilization of technology in education. Teaching models that do not involve student participation and the suboptimal use of educational media can hinder concept
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0aef37ddbe26436a95b18e637b963382
Publikováno v:
Nordina: Nordic Studies in Science Education, Vol 20, Iss 2 (2024)
Research on balance rule learning has focused on studies done in individual settings. This study investigates how students collaboratively learn balance rules and focuses especially on four variables that potentially affect rule development: student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e257d3aa96294399ac87dff67b00ad52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H. Hasruddin, Ratu Nurul Aulia
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 9, Iss 3 (2023)
The low level of students' scientific reasoning skills is caused by the low-quality learning process. Action is needed to improve the learning process by applying innovative learning models, the Reading, Identification, Constructing, Solving, Reviewi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b857e04fe54143f6946e3005a1cd789d
Autor:
Rooserina Kusumaningdyah, Iztok Devetak, Yudhi Utomo, Effendy Effendy, Daratu Putri, Habiddin Habiddin
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 14, Iss 1, Pp 171-197 (2024)
This paper presents an analysis of the use of multimedia and hands-on models on university students’ understanding of stereochemistry. The relationship between students’ scientific reasoning skills and their understanding of stereochemistry was a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a4897820f814b0286cd5f08c807eddb