Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"scientific dialogue"'
Autor:
O. N. Chalova
Publikováno v:
Вестник Самарского университета: История, педагогика, филология, Vol 30, Iss 3, Pp 152-158 (2024)
The article is about identifying functional aspects of 1st-person statements with the explicit mode of ignorance (messages like I do not know… / We don’t know… I don’t know / We don’t know ...) in scientific discussions as a genre of scient
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b19ff81fa4d04da7bc9dad9f6ca5f664
Autor:
Rebeca Tenajas, David Miraut
Publikováno v:
WFUMB Ultrasound Open, Vol 1, Iss 2, Pp 100011- (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5a906cb72ce4f3c933402223b899fe7
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 11 (2023)
During the COVID-19 pandemic, Sweden was among the few countries that did not enforce strict lockdown measures but instead relied more on voluntary and sustainable mitigation recommendations. While supported by the majority of Swedes, this approach f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75e8b63c45134a8494a1b6178b43abe0
Autor:
Cardwell, Margaret1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Library Journal. 11/1/2011, Issue 18, p96-98. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schnabl, Bojan-Ilija
Publikováno v:
Družbena funkcijskost jezika, pp. 365-374, 2013.
Enciklopedija slovenske kulturne zgodovine na Koroškem v iniciativi univ. prof. dr. Katje Sturm - Schnabl je tako medkulturni raziskovalni projekt kot tudi terminološko normativno delo. Slovenska kulturnozgodovinska terminologija zrcali kulturnozgo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::62c450a6aeea5a4a46676f7cdae06e8c
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=171513&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=171513&dn=
PEDAGOGIC RESEARCH IN THE CONTEXT OF A DIALOGUE BETWEEN AUTHOR (RESEARCHER) AND SCIENTIFIC COMMUNITY
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 10, Pp 100-106 (2016)
The article discusses philosophic representation of a research dialogue, typology of pedagogic dialogues. Dialogue is viewed as a method of scientific pedagogic discovery and as a form of multiaspect reflection by participants their ideas, approaches
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c7a909b848d472da44bc1b283a67768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jarić, Svetislav
Publikováno v:
FACTA UNIVERSITATIS - Law and Politics. 1(7):791-814
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=217536