Zobrazeno 1 - 10
of 49 541
pro vyhledávání: '"scientific content"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Large Language Models (LLMs), such as GPT-3 and BERT, reshape how textual content is written and communicated. These models have the potential to generate scientific content that is indistinguishable from that written by humans. Hence, LLMs carry sev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.00828
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Recent neural language models have taken a significant step forward in producing remarkably controllable, fluent, and grammatical text. Although studies have found that AI-generated text is not distinguishable from human-written text for crowd-sourci
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.10416
Autor:
Slavia Barlieva, Elka Zlateva
Publikováno v:
Digital Presentation and Preservation of Cultural and Scientific Heritage, Vol 14 (2024)
The Cyrillo-Methodian heritage is a common phenomenon of European value, promoting religious tolerance, cultural equality, and understanding of European cultural history and identity. The virtual cluster KYRILLOMETHODIKON developed at the Cyrillo-Met
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f215706d23f447f089ce19aadfee8371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goormans, Isabo1,2 (AUTHOR), Mergaerts, Lore3 (AUTHOR), Vandeviver, Christophe4 (AUTHOR) Christophe.vandeviver@ugent.be
Publikováno v:
Psychology, Crime & Law. Oct2024, Vol. 30 Issue 9, p971-993. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.