Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"science teacher's perception"'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Progresif. 12:281-293
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nora Ahmed Mohammed, Mustafa Radif
Publikováno v:
Journal of Southwest Jiaotong University. 54
With the advent of technology, electronic learning (e-learning) has become a key aspect of distance learning, making it easier, faster, and more global. With e-learning, teachers have found it easy to deliver education, while students have found new
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings.
Teacher training is one form of continuous professional development. Before organizing teacher training (material, time frame), a survey about teacher’s need has to be done. Science teacher’s perception about science learning in the classroom, th
Publikováno v:
EDUSAINS, Vol 14, Iss 2, Pp 162-174 (2022)
One of the main skills that are part of the basic skills of the 21st century is critical thinking skills which are part of science literacy. The teacher's ability to educate their students determines the success of learning science literacy. This stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3b15059d0c14638a67074e58d452ca4
Autor:
Yunebae Park, Eunjeong Yun
Publikováno v:
Journal of The Korean Association For Research In Science Education. 33:1343-1353
Publikováno v:
Journal of the Korean Chemical Society. 57:778-788
The purpose of this study was to examine the change of the beginning science teachers' perception change through the mentoring program. Participants in this study were four mento-teachers, one university professor, two teachers in doctor, two teacher
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frederic Jr., Arsene, Fitzgerald-Russell, Madison, Shelton, William, Suárez, Mario I., Garvey, Jason C.
Publikováno v:
Education Sciences; Nov2024, Vol. 14 Issue 11, p1254, 18p