Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"science talk"'
Publikováno v:
鳥取大学附属中学校研究紀要. 54:63-68
子どもに身に付けさせたい力については教育諸機関からさまざまな提言がある。しかし,教師は生徒がどのようなスキルを身につけたいのかについても知っておく必要があるように思わ
Publikováno v:
鳥取大学附属中学校研究紀要. 2023, 54, 63-68.
子どもに身に付けさせたい力については教育諸機関からさまざまな提言がある。しかし,教師は生徒がどのようなスキルを身につけたいのかについても知っておく必要があるように思わ
Autor:
Megan R. Luce, Maureen A. Callanan
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Some science educators claim that children enter science classrooms with a conception of heat considered by physicists to be incorrect and speculate that “misconceptions” may result from the way heat is talked about in everyday language (e.g., La
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d28eda2bfee48b7af1bd9f0c683b557
Publikováno v:
Orbis scholae. 9(2):35-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=305997
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SciTech Book News. Dec2007, Vol. 31 Issue 4, p11-13. 3p.
Student discourse in a natural science classroom : a case study of high school teaching in Swaziland
Autor:
Sitsebe, Vusi Friday
The aim of the study was to investigate classroom discourse among high school natural science students in Swaziland. The research problem was: Can student interactions tell us something about the negotiation of understanding during natural science te
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/8546
As teachers incorporate more science and engineering practices into their science instruction, it is important for teachers to support students as they engage with these practices. Talking science is one way for students to engage in authentic scienc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0dd8af1071bbacc669c9063e6d746c46
Autor:
Maureen A. Callanan, Megan R. Luce
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Some science educators claim that children enter science classrooms with a conception of heat considered by physicists to be incorrect and speculate that "misconceptions" may result from the way heat is talked about in everyday language (e.g., Lautre