Zobrazeno 1 - 10
of 200
pro vyhledávání: '"science assessment"'
Autor:
Leila Lashgari
Publikováno v:
مجله علمسنجی کاسپین, Vol 9, Iss 2, Pp 48-59 (2022)
Background and aim: Nursing is one of the most important fields of medical sciences, and its development has a great impact on health care. Since one of the indicators of the development of a field or profession is the scientific studies, the aim of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15f6e5d19a90482bad9131823fec2923
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 6 (2022)
Abstract Introduction: The science of team science (SciTS) is an emerging research area that studies the processes and outcomes of team-based research. A well-established conceptual framework and appropriate methodology for examining the effectivene
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22903cb4834e4598b4e1fb7d2fa783f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Sains Universitas Muhammadiyah Semarang, Vol 7, Iss 2, Pp 147-156 (2019)
This study aims to develop an integrated science assessment based on PISA in Class VII IPA material. This type of research is Borg & Gall's research and development. The assessment was developed in the form of reasoned multiple choice questions in od
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fa62bb2a29b4fd5a0714c5ea519fd77
Publikováno v:
Información, Cultura y Sociedad, Iss 39, Pp 37-60 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70273340bd47452db58cdfb892cb4242
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 2, Iss , Pp 100015- (2021)
This study developed an interactive test dashboard with diagnosis and feedback mechanisms (ITD-DFM) that can generate visualized, rich, and high-quality test feedback for each learner’s learning reflection and review based on simultaneously conside
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5292f2ddc675421e93d5c2c7a7ee6250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.