Zobrazeno 1 - 10
of 296
pro vyhledávání: '"schoolwork performance"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ioan Sarbu, Cristian Pacurar
Publikováno v:
Building and Environment. 93:141-154
The primary aim of this study is to assess thermal comfort based on the predicted mean vote (PMV) and predicted percent dissatisfied (PPD) indices using subjective and experimental measurements in two air conditioned classrooms at a university, where
Publikováno v:
International Journal of Ventilation. 14:153-164
Indoor temperature and humidity conditions as well as CO2 and airborne mould concentrations were measured in four manor schools in the Estonian cold climate. Based on these measurements, the influence of the indoor climate on the performance of schoo
Autor:
Michaela Munkholm, Anne G. Fisher
Publikováno v:
OTJR: Occupation, Participation and Health. 28:121-132
The purpose of this study was to examine whether students with mild disabilities differed from typically developing students in their ability to perform schoolwork tasks. The participants, selected from the School Assessment of Motor and Process Skil
Publikováno v:
Australian occupational therapy journal [Aust Occup Ther J] 2009 Aug; Vol. 56 (4), pp. 293-4.
Autor:
Robyn Low, Karen Urlic
Publikováno v:
Australian Occupational Therapy Journal. 56:293-294
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Occupational Therapy, 26(2), 149-155. Taylor and Francis
BACKGROUND: There are no validated assessment tools for evaluating quality of schoolwork task performance of children living in German-speaking Europe (GSE).OBJECTIVE: To determine whether the international age-normative means of the School Version o
Autor:
Jacinto, Rosalie Q.1 emailrosaliejacinto18@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Multidisciplinary: Applied Business & Education Research. Aug2022, Vol. 3 Issue 8, p1564-1568. 5p.