Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"school-based outdoor education"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Can school-based outdoor education (OE) benefit teachers’ well-being? Multiple studies have reported the positive impact of OE on students’ well-being and the benefits of contact with nature for adults. However, a literature review revealed no re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/769a87784b9d4c40b19cb2b0f5247d55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cigdem Hursen, Didem Islek
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 37, Iss 3, Pp 1-17 (2017)
The aim of this research is to determine the effect of an education programme developed based on the school-based outdoor education approach on the academic achievement of visual arts teachers, as well as their self-efficacy beliefs for using museums
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbda9ac669a44754ab58bfa3b3f3d2a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Didem Islek, Cigdem Hursen
Publikováno v:
South African Journal of Education, Volume: 37, Issue: 3, Pages: 1-17, Published: AUG 2017
South African Journal of Education; Vol 37, No 3 (2017)
South African Journal of Education; Vol 37, No 3 (2017)
The aim of this research is to determine the effect of an education programme developed based on the school-based outdoor education approach on the academic achievement of visual arts teachers, as well as their self-efficacy beliefs for using museums
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c28107e7964fe3cdd88dae9d11f329af
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0256-01002017000300004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0256-01002017000300004&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.