Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"school zone"'
Autor:
Raoniar, Rahul ⁎, Perumal, Vedagiri
Publikováno v:
In Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour February 2025 109:652-671
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Crosnoe, Robert crosnoe@austin.utexas.edu
Publikováno v:
Social Forces. Mar2023, Vol. 101 Issue 3, pe8-e8. 1p.
Autor:
LITMAN, SACHA1
Publikováno v:
Stanford Social Innovation Review. Summer2015, Vol. 13 Issue 3, p57-58. 2p. 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kadu Tushar Manojkumar
Concept of neighbourhood is derived from the school (Elementary school) as the core and how the perception of neighbourhood changes with perspective of school. This research aims to study the built environment of children as an approachable "neighbou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::114e87fa9c4c73496db7f050018eb3bf