Zobrazeno 1 - 10
of 11 963
pro vyhledávání: '"school tasks"'
Autor:
Chałas, Krystyna
Publikováno v:
Roczniki Pedagogiczne / Annals of Pedagogies. 13(2):33-48
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1019127
Publikováno v:
Revista Interinstitucional Artes de Educar, Vol 9, Iss 1, Pp 47-66 (2023)
Does the way in which mathematics teaching, in particular the number and operations axis, is organized in the early years of Elementary School allow the appropriation of concepts and the development of students' theoretical thinking? This question ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/433d0d3df5b942fabbd7f4d629415508
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garcia Castro, Raúl Alberto, Mayta Cachicatari, Nikole Alexandra, Bartesaghi Aste, Willian Máximo, Llapa Medina, Martín Pedro
Publikováno v:
Contemporary Educational Technology; Jul2024, Vol. 16 Issue 3, p1-12, 12p
Autor:
Mascarenhas dos Santos, Waleska1 waleskanathalia@gmail.com, Rocha de Albuquerque, Alessandra1
Publikováno v:
Psicologia: Teoria e Pesquisa. 2021, Vol. 37, p1-10. 10p.
Publikováno v:
Psicologia: Teoria e Pesquisa, Vol 37 (2021)
Abstract Behavioral interventions in classroom are relevant to the educational process of students with ADHD. It is in this context that typical disorder’s behaviors are especially problematic and contribute to high rates of school failure and drop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b24688ec32c452393db0729bf5d54a6
Autor:
Trepczyński, Marcin
Publikováno v:
Edukacja Biologiczna i Środowiskowa / Biological and Environmental Education. (1):49-62
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=513095
Autor:
Maruşca, Annamaria, Șandra, Florica
Publikováno v:
EDUCATION AND APPLIED DIDACTICS. 3(1):43-49
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=884909
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.