Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"school stakeholders"'
Autor:
James Woodforde, Konsita Kuswara, Francisco Perales, Jo Salmon, Sjaan Gomersall, Michalis Stylianou
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 21, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Background Engagement in before-school physical activity can potentially enhance health and learning-related outcomes for children and adolescents. However, influencing factors and stakeholder perceptions of before-school physical activity r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6363bed4d8a6437686c7338cfdd8e3cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol. 42 No. 4 (2022)
South African schools are faced with an arguably insurmountable problem as a culture of indiscipline continually increases in schools. Despite being undeterred by the legal framework that guides stakeholders in the discipline crisis in schools, indis
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 20; Issue 6; Pages: 4837
In response to the COVID-19 pandemic, many governments ordered school closures as a containment measure, with Israel being among over 100 countries to do so. This resulted in the abrupt shift to online and remote education for many students. Despite
Publikováno v:
African Health Sciences; Vol. 22 No. 2 (2022); 459-467
Background: The learner pregnancy phenomenon is one of a variety of social phenomena faced by schools globally. In South Africa, the phenomenon has been increasing in intensity over the years, as shown in the increasing number of learner pregnancies
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Universidad de Córdoba
instacron:Universidad de Córdoba
Universidad de Córdoba
instacron:Universidad de Córdoba
While many scholars agree on the influence and importance principal leadership has on some school processes, still little is known about how principals influence or shape school processes, leading to debate about the degree of impact they might have.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c7a753f782db74eb5edb6d187c679aa0
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6446
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6446
Autor:
KARAGÖZ, Ahmet Erman, ÇAĞLAR, Mehmet
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 1 80-95
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
The aim of this study is to develop a scale in order to determine the attitudes of school stakeholders about the Visual Arts Course in the curriculum of primary schools in Northern Cyprus. In addition to the literature review on art education for the