Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"school social worker"'
Autor:
C. Joubert, Susanne Jacobs
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Guided by Bronfenbrenner's (1994) ecological systems theory Bronfenbrenner (Int Encycl Educ,3(2):37–43) , this study highlights the interplay between learner psycho-social challenges and teacher emotional fatigue, which affect classroom dy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0193b0b4791a46f9b956849975bc7fe2
Autor:
Cox, Tory, editor, Fitzgerald, Terence, editor, Alvarez, Michelle, editor
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197585160.001.0001
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Social Work Education and Practice, Vol 7, Iss 3 (2023)
During the Covid-19 pandemic, domestic violence (DV) in India rose exponentially. Therefore, the poor urban households in Kerala with the highest vulnerability call for urgent investigations and remedial actions. In this context, this study explored
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fd50b6decf940409b63908a983a58d9
Autor:
BS, Sachin, B, Ramesh
Publikováno v:
Academy Journal of Educational Sciences. 6(1):1-7
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1059855
Autor:
Emilsson, Sandra
The aim of this study has been to describe and understand how school counselors and school social worker experience and perceive their discretion related to the work with problematic school absenteeism in elementary school. My study is based on six q
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-128499
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seung Jae, Hong
Publikováno v:
評論・社会科学 = Hyoron Shakaikagaku (Social Science Review). 144:155-177
本研究は,日本におけるスクールソーシャルワーカーの導入と展開における歴史的変遷に着目し,戦後から現在までの公的資料や報告書を分析することによって,スクールソーシャルワ