Zobrazeno 1 - 10
of 9 178
pro vyhledávání: '"school social worker"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Horton, Karla B1 karla.horton@unt.edu, Prudencio, Amy2
Publikováno v:
Children & Schools. Oct2022, Vol. 44 Issue 4, p237-245. 9p.
Publikováno v:
School Social Work Journal (Illinois Association of School Social Workers); Fall2023, Vol. 48 Issue 1, p48-72, 25p
Autor:
Anderson, Jhaliyah
Publikováno v:
Braille Monitor; Mar2024, Vol. 67 Issue 3, p796-799, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ČECHUROVÁ, Lucie
The bachelor thesis examines the theme of a school social worker and the possible scope of his collaboration with pupils and their families. I approach the relevant models of school social work derived from ecological perspective and focused not only
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::09ee2a35f3b0507ab33dc1f01f3ab2e1
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525255
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525255
Autor:
Ding, Xiao
This study reviewed research studies published between 2000 and 2022 that described the content, design, targeted population, main issues, delivery methods, and outcomes for school social work services and interventions that conducted or co-led by sc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::056d97076b9aab51881f3bbd94a5983b
Autor:
ANDERSON, JHALIYAH
Publikováno v:
Future Reflections; Winter2024, Vol. 43 Issue 1, p25-27, 3p
Autor:
Gherardi, Stacy A1 sgherard@nmsu.edu, Whittlesey-Jerome, Wanda K1
Publikováno v:
Children & Schools. Apr2019, Vol. 41 Issue 2, p69-78. 10p.
Publikováno v:
Children & Schools
The novel coronavirus (COVID-19) pandemic has created unprecedented impacts on our schools and society, requiring school social workers (SSWs) to attend to layered and cascading effects for students and their families. This study presents rich qualit