Zobrazeno 1 - 10
of 4 168
pro vyhledávání: '"school role"'
Publikováno v:
In Heliyon February 2023 9(2)
Publikováno v:
In International Journal of Africa Nursing Sciences 2023 19
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Sciences 10 April 2021 8(2):221-226
Autor:
Ali, Nayab, Ullah, Asad, Shah, Mussawar, Ali, Ahmad, Khan, Sajjad Ali, Shakoor, Abdul, Begum, Amreena, Ahmad, Shakeel
Publikováno v:
In Heliyon November 2020 6(11)
Publikováno v:
Faṣlnāmah-i Farhang Mushavirah va Ravān/Darmānī, Vol 10, Iss 40, Pp 155-182 (2019)
The purpose of the present study was to investigate the mediating role of work-family-school role conflicts on the relationship between role-related social support and academic burnout. The design of this study was correlational. A sample of 337 m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37478a66807c4372ba94d88731a7c027
Publikováno v:
International Journal of Africa Nursing Sciences, Vol 19, Iss , Pp 100584- (2023)
Background: Nurses educating at postgraduate levels take the role of students besides their work- and family-related roles. However, this struggling experience of the nursing students has remained a little-discussed topic. Objectives: This research a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f53fc3d197654892bcecf7b839efb268
Autor:
Nayab Ali, Asad Ullah, Mussawar Shah, Ahmad Ali, Sajjad Ali Khan, Abdul Shakoor, Amreena Begum, Shakeel Ahmad
Publikováno v:
Heliyon, Vol 6, Iss 11, Pp e05443- (2020)
Background: This research investigated the association between school role in improving parenting skills and the academic performance of secondary school students. And to examine the role of student gender, literacy status of the parents and parental
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3dffc5d2d49940d182ceb6111320160c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.