Zobrazeno 1 - 10
of 2 064
pro vyhledávání: '"school relation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 9, p 611 (2022)
In the current study, we explored math anxiety in the context of a special kind of math practice, one that allowed for some flexibility on the part of the students. Such student-guided math practice is conducive to exploring how math anxiety relates
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e176c8941a9f4088b913a6da5aaad4d3
Autor:
Stevenson, David L., Baker, David P.
Publikováno v:
Child Development, 1987 Oct 01. 58(5), 1348-1357.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1130626
Autor:
Wentzel, Kathryn R.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 1991 Apr 01. 61(1), 1-24.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1170665
Autor:
Ferrarotto, Luana1 luanaferrarotto@yahoo.com.br, Sigrist Malavasi, Maria Marcia2 mmarcia@unicamp.br
Publikováno v:
Revista Educação: Teoria e Prática. mai-ago2016, Vol. 26 Issue 52, p232-246. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martins, Luciana Conrado
Esta pesquisa versa sobre as relações museu/escola. Identifica e confronta os discursos e as práticas educacionais dos profissionais envolvidos. Inserido em uma perspectiva qualitativa de pesquisa em educação, o estudo analisa as práticas prese
Autor:
Borges, Laura
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCARUniversidade Federal de São CarlosUFSCAR.
Made available in DSpace on 2016-06-02T19:46:32Z (GMT). No. of bitstreams: 1 6682.pdf: 2066305 bytes, checksum: 53fc128292a84adc383af6eaee695657 (MD5) Previous issue date: 2015-03-09
Universidade Federal de Sao Carlos
Various studies show b
Universidade Federal de Sao Carlos
Various studies show b
Externí odkaz:
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/3189
Autor:
Ahmad Suriansyah, Aslamiah
Publikováno v:
The Open Psychology Journal. 11:123-130