Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"school preparedness"'
Autor:
Mohamed Fawzi M. Awadalla, Ahmed Yousef, Hoda Ali Ahmed Shiba, Mohammad Uthman Humaed Almatani, Mohammad Ahmad Mohammad Ashshi, Anan Malik Ibrahim Melibari, Ahmed Abdulaziz Muhsin Alahmadi, Abdulrahman Faisal Mohammed Dhahwah, Ahmad Mahmoud Ahmah Bukhari, Raef Abdullah Mubairik Alharbi, Ammar Mahdi Mohammed Juraybi, Abdulrahman Eid Ayidh Alraddadi, Omar Babateen
Publikováno v:
Clinical Epidemiology and Global Health, Vol 26, Iss , Pp 101533- (2024)
Introduction: Asthma is a prevalent chronic respiratory condition among school children worldwide, necessitating effective management and support in educational settings. The role of school teachers becomes crucial in identifying and responding to as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc8420058804411b8ba3e73d0d439132
Autor:
Tasnim Murad Mamun, Mukta Akter, Rozina Akter, Md. Tanzeer Alam, Khan Mehedi Hasan, Rakib Hossain
Publikováno v:
Clinical Epidemiology and Global Health, Vol 20, Iss , Pp 101238- (2023)
Background: Due to Covid-19 impacted disruption, Bangladesh government had temporarily shut all the educational institutes down in March 2020 though it was prolonged until September 2021. After continuous concern of UNICEF, when government considered
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60f4f411be4948c38407243402fc412c
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The incidence of natural disasters has an impact on various sectors of life, including the education sector. Schools as educational facilities are considered vulnerable areas that need handling steps to reduce disaster risk. As one of the most vulner
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/485db3928d654a5497b752b43b0c23a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This research used descriptive correlational research design to find significant relationship between the extent of school preparedness in the mandatory implementation of five days face-to-face classes and its possible impact to teaching qualities. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::aa257d110a3f9504d96c6af167f38a04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Remote continuity of learning and the COVID-19 pandemic: Educators’ self-perceptions of preparedness
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Sociology and Psychology, Vol 3, Iss 2, Pp 75-89 (2021)
In February 2020, the COVID-19 pandemic upended education systems as schools suspended in-person instruction and transitioned to remote learning to mitigate the spread of the disease within their communities. As school systems implemented remote lear
Autor:
Momani, Naill M., Salmi, Asad
Publikováno v:
Disaster Prevention and Management: An International Journal, 2012, Vol. 21, Issue 4, pp. 463-473.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09653561211256161