Zobrazeno 1 - 10
of 6 944
pro vyhledávání: '"school form"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maria Sofologi, Georgia Papantoniou, Theodora Avgita, Anna Dougali, Theodora Foti, Aikaterini-Rafaela Geitona, Aikaterina Lyraki, Anastasia Tzalla, Maria Staikopoulou, Harilaos Zaragas, Georgios Ntritsos, Panagiotis Varsamis, Konstantinos Staikopoulos, Georgios Kougioumtzis, Aphrodite Papantoniou, Despina Moraitou
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
The Gifted Rating Scales - School Form (GRS-S), an evaluation tool for the identification of gifted elementary and middle school children, was the subject of the current study, which focused on its psychometric features (internal consistency reliabil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13f37ccc0b5744fe8a6e3924282a3967
Publikováno v:
Estudios sobre Educación, Vol 46 (2023)
En este trabajo se aborda el primer estudio sobre la validez de constructo de la Escala de Detección para profesores GRS 2 en España, sobre una muestra de 348 sujetos. Se llevó a cabo un estudio factorial confirmatorio, AFC, utilizando procedimien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c1aece64323461cb923e4ac205111dd
Publikováno v:
Educacao e Pesquisa; 2023, Vol. 49, p1-15, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TOURÓN, MARTA1 marta.tporto@unir.net, TOURÓN, JAVIER1 javier.touron@unir.net, NAVARRO-ASENCIO, ENRIQUE2 enriquen@ucm.es
Publikováno v:
Estudios Sobre Educacion. Feb2024, Issue 46, p33-55. 23p.
Autor:
Sisto, Alessandra1 alex.sisto1@gmail.com, Zanetti, Maria Assunta2 zanetti@unipv.it, Bartolucci, Marco3 marco.bartolucci@unipr.it, Batini, Federico1 federico.batini@unipg.it
Publikováno v:
Ricerche di Psicologia. 2022, Vol. 45 Issue 2, p1-49. 49p.
Publikováno v:
Educação e Pesquisa, Volume: 49, Article number: e265127, Published: 10 JUL 2023
Resumo A pandemia de Covid-19 promoveu, a toque de caixa dada a urgência do momento, a transposição para plataformas digitais de atividades escolares planejadas originalmente para o contexto presencial. No entanto, a substituição da arena em que
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::abac03e12378a6083f8a1274b237867b
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1517-97022023000100305&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1517-97022023000100305&lng=en&tlng=en