Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"school bonding"'
Publikováno v:
Iranian Evolutionary Educational Psychology Journal, Vol 5, Iss 4, Pp 223-240 (2023)
Objective: The purpose of this study was to test the model of the causal relationship between gratitude skills and academic resilience with mental health with the mediation of the school bonding in the female students of the high schools in Hamedan c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c20092cb20204f75886263d159572972
Publikováno v:
خانواده و پژوهش, Vol 18, Iss 4, Pp 49-68 (2022)
This study examined the relationships among school bonding, identity styles, and family climate with mediation of self-compassion. This research had a descriptive-correlational design. The statistical population of the study comprised all senior high
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c623f9a9d1a442896a5f5d3f1ef7d21
Publikováno v:
پژوهش در نظامهای آموزشی, Vol 15, Iss 52, Pp 46-57 (2021)
School bonding is one of the factors that cause the students to feel dependent or connected with the school, in which various factors play a role. Therefore, the present study aimed to determine the role of perceived classroom environment, academic o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b25a0416c834597ba88cbd748dcb291
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Family and school are two main places for adolescents to develop socialization, which can be contributed by good parent-child attachment and school bonding. Earlier studies suggested that parent-child attachment played an important role in promoting
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99fc9fe59e184a97966c0d0440be5d0b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alajbeg, Anna, Kovačević, Sonja
Publikováno v:
Suvremena pitanja / Contemporary issues. (26):25-44
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=794373
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.