Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"school access"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Delia Nedelcu, Cornelia Petre (Stan)
Publikováno v:
Ovidius University Annals: Economic Sciences Series, Vol XXI, Iss 1, Pp 404-407 (2021)
The pandemic generated by the appearance of the new coronavirus SARSCOV-2, had an extremely strong impact on education, seriously affecting the entire education system remains global, thus generating the emergence of a new model of education: Digital
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84748160a88849c0bc9f93dcfef3e8aa
Publikováno v:
The Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa, Vol 17, Iss 1, Pp e1-e6 (2021)
Background: The advent of democracy in South Africa brought about many changes in the education system. Policies and frameworks that guide the embracement of refugee children were formulated and later implemented. However, there are ongoing challenge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa491145e7ae4a49a98ae9fef2b1bc8b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 28, Iss 0 (2020)
The process of school choice depends on a wide range of circumstances including those related to the accessibility to schools and parental preferences. This paper has three goals: (1) Identify whether the preferences for the different kinds of school
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ac5f165077b4ea2b64bdbce9b69878e
Autor:
Nedelcu Delia
Publikováno v:
Ovidius University Annals: Economic Sciences Series, Vol XVIII, Iss 2, Pp 329-332 (2018)
The social status of the school, the qualitative expectations of the beneficiaries of education, the contradictory changes in the pre-university education system and the social dimension of the school organization are factors that underline the imper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f25be2fe10b94b71b2fb21f577ca045c
The main purpose of the study was to examine the major barriers faced by Akha and Khmu ethnic minority children in attending rural primary schools in Samphan District, Phongsaly Province, and Lao PDR. The convergent parallel mixed method design was e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a58b3449e36f9c3de9d2e456e88b973
Publikováno v:
Cradle of Knowledge: African Journal of Educational and Social Science Research (The); Vol. 7 No. 2 (2019); 46-51
This study was designed to investigate whether child-headed families have influence on pre-school learners’ class participation. The study was carried out in Mwingi zone of Kitui County Kenya. The zone had a total of 67 public pre-schools and the s