Zobrazeno 1 - 10
of 28 088
pro vyhledávání: '"scholastic achievement"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Egyptian Journal of Otolaryngology, Vol 40, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Children with congenital heart diseases (CHD) may have developmental delays including delayed language development (DLD) and learning difficulties. The purpose of this study was to observe the effects of CHD on language developmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fdad6ea109ed47de870ab29d0cdf6971
Autor:
Tahir, Syed Inshaallah, Jan, Tasleema
Publikováno v:
IASSI Quarterly; Jul-Sep2024, Vol. 43 Issue 3, p562-575, 14p
Publikováno v:
Sleep Epidemiology, Vol 3, Iss , Pp 100064- (2023)
The clinical spectrum of neuropsychiatric manifestations of juvenile systemic lupus erythematosus (JSLE) can be quite variable and sleep problems have been reported as being one of the under-recognized needs of SLE patients.Aim Determination of sleep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85505f65d4b1412286264ce75f86ef61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Sleep Epidemiology December 2023 3
Autor:
Akhajam Saad Eddine
Publikováno v:
JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies), Vol 3, Iss 1, Pp 28-37 (2022)
The main purpose of this study is to investigate the relationship between anxiety and scholastic achievement among students of English department at the faculty of Arts and Humanities of Meknes, Morocco. This study focuses on the level of anxiety amo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba2961a3cdab4cd19b809ea8d10151e7
Autor:
Anthonysamy, Lilian, Singh, Parmjit
Publikováno v:
In Heliyon February 2023 9(2)
Autor:
La Serna, Jillian J.1 (AUTHOR) jlaserna@unc.edu, Bivins, Emily2 (AUTHOR), Benson, Tracey A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Latinos & Education. Nov/Dec2024, Vol. 23 Issue 5, p1636-1647. 12p.