Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"scaffolding, zone of proximal development"'
Autor:
Hyeon-Ju Cha, Sang-Hee Kweon
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This paper seeks to develop and validate the parental behavior scale by applying the theory of social constructivism. The study explores the main components of this parental behavior scale and verifies the validity of the scale. The relationship betw
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76b0632d5c8845359cf6407a89c380b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ray, Jennifer S.
Publikováno v:
Walden Dissertations and Doctoral Studies.
The majority of Grade 4 students in the United States do not read at the proficient level. In response to this problem, which has persisted for decades, the United States Congress in 2004 mandated response to intervention as a multitiered classroom s