Zobrazeno 1 - 10
of 1 415
pro vyhledávání: '"saudi efl learners"'
Publikováno v:
International Journal of Society, Culture and Language, Vol 12, Iss 1, Pp 412-426 (2024)
Interlanguage pragmatic studies predominantly focus on teaching and learning English as a second or foreign language. However, there is a substantial research gap in understanding the interlanguage characteristics of those learning English as a secon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95aedca967e44987ab79e169da1d3a91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Afzal Khan
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 11, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract The study aimed to investigate the transformative effect of overt instruction on the acquisition of irregular inflectional morphemes by Saudi EFL learners. A mixed-method approach consisting of quantitative data and complemented with a quali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/701bf41be56344aea1cfb35d635b8d68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Society, Culture and Language, Vol 11, Iss 3, Pp 56-71 (2023)
The previous three decades have seen a growing body of research into interlanguage pragmatics (ILP), language proficiency, and their effects on pragmatic competence. One of the most important independent aspects in the field of ILP development is lan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f4aceafa33744de9200111be022ed88
Publikováno v:
مجلة العلوم التربوية والدراسات الإنسانية سلسلة الآداب والعلوم التربوية والإنسانية والتطبيقية, Iss 38 (2024)
This study examines the impact of artificial intelligence-based translation tools on English as a Foreign Language (EFL) learners' ability to translate a poem written by renowned Saudi Arabian poet Dr. Ghazi Al-Qusaibi from Arabic to English. Fifty S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbb0a9ee274f467f9d51309140b462f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.