Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"satisfaction of patient"'
Publikováno v:
Soepra: Jurnal Hukum Kesehatan, Vol 7, Iss 1, Pp 57-74 (2021)
Abstract: Health service quality refers to the level of health service perfection in generating the patients’ satisfaction. In realizing qualified health services a hospital should have service standards to measure the service standard indicators.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5b5c64d40be4d6e8ab25547b3be7227
Autor:
Agus Hufron, Supratman Supratman
Publikováno v:
Jurnal Berita Ilmu Keperawatan, Vol 1, Iss 3, Pp 119-124 (2008)
Health Service Center is one of the health service of society that have fundamental duty to give construction of health of elementary health service and society. Result of Quality Assurance Penumping Health Service Center survey team to the patient
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fed226a43b04628833dc54e01310bcb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Health Care Quality Assurance, 2013, Vol. 26, Issue 5.
Autor:
Elçin Güven
Publikováno v:
Volume: 17, Issue: 37 4873-4893
OPUS International Journal of Society Researches
OPUS International Journal of Society Researches
Sağlık yönetimi, nitelikli insan gücünün yetiştirilmesi, halk sağlığının geliştirilmesi, sağlık hizmetlerinin kaliteli ve verimli olması için gün geçtikçe önem kazanmaktadır. Sağlık yönetiminin en önemli unsurlarından biri,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::87a0d3de03a0818007b814f6ccc336bd
https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/62389/872579
https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/62389/872579
Autor:
Paolo Maria Russo, Katia Mattarozzi, Margherita Bassetti, Alexander Todorov, Valentina Colonnello, Elena Farolfi, Elisa Caponera
Trait inferences based solely on facial appearance affect many social decisions. Here we tested whether the effects of such inferences extend to the perception of physical sensations. In an actual clinical setting, we show that healthcare providers'
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fb9f2db8324c39d5bd99f7ffe92e692
http://hdl.handle.net/11585/757158
http://hdl.handle.net/11585/757158
Autor:
Luca Buccoliero, Elena Bellio
PurposeDelivering patient-centered healthcare is now seen as one of the basic requirements of good quality care. In this research, the impact of the perceived quality of three experiential dimensions (Physical Environment, Empowerment and Dignity and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::71b10a89398394c31bb0602d02b53118
http://hdl.handle.net/10278/3744280
http://hdl.handle.net/10278/3744280
Contexte La satisfaction du patient est un indicateur de la qualité des soins et un déterminant important de l’utilisation des services maternels. Son évaluation permet d’identifier des aspects qui doivent être renforcés pour accroître la q
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1866/24550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.