Zobrazeno 1 - 10
of 373
pro vyhledávání: '"sami religion"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bengt-Ove Andreassen, Torjer A. Olsen
Publikováno v:
Religions, Vol 11, Iss 9, p 448 (2020)
In this article, we map and analyse the changes in conceptualisation and ideas on Sámi and indigenous people in the Sámi (Religious Education) RE curricula for primary and secondary school in the period from 1997 to 2015. Through the analysis of fi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03f2d640b8bd468590889f7046fc0740
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Slettemo, Johan
The purpose of this essay is to analyse how Samí religion is portrayed in three digital teaching materials. The three teaching materials are intended for secondary school according to the latest curriculum from the year of 2011. This comparative stu
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-77527
Autor:
Slettemo, Johan
The purpose of this essay is to analyse how Samí religion is portrayed in three digital teaching materials. The three teaching materials are intended for secondary school according to the latest curriculum from the year of 2011. This comparative stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::d93c756350ce398a20347cc6acfba4e4
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-77527
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-77527
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Torjer A. Olsen, Bengt-Ove Andreassen
Publikováno v:
Religions, Vol 11, Iss 448, p 448 (2020)
Religions
Volume 11
Issue 9
Religions
Volume 11
Issue 9
In this article, we map and analyse the changes in conceptualisation and ideas on Sá
mi and indigenous people in the Sá
mi (Religious Education) RE curricula for primary and secondary school in the period from 1997 to 2015. Thro
mi and indigenous people in the Sá
mi (Religious Education) RE curricula for primary and secondary school in the period from 1997 to 2015. Thro