Zobrazeno 1 - 10
of 312
pro vyhledávání: '"sales effort"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
Salespeople play a critical role in new product selling. Owing to the time lag between sales efforts and accounting outcomes, salespeople under budget pressure created by outcome-based control systems may engage in myopic revenue management by priori
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbcb6c373260425eb92888ffb89a3692
Autor:
Jiayu Shen
Publikováno v:
Mathematics, Vol 12, Iss 10, p 1435 (2024)
Due to social and psychological factors, the COVID-19 pandemic has impacted international trade, dampened consumption globally, and resulted in conservative investment and spending. To stimulate economic recovery while promoting the establishment of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d69a3d34b29142a98a14e1d31195a1de
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 18, Iss 1, Pp 333-351 (2023)
To reduce resource loss and environmental pollution, green CLSC has become a hot issue that manufacturing enterprises pay attention to. In green CLSC, manufacturers would pay attention to the fairness of profit distribution when making sales efforts.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cadb6f39e634a41b09cd7d0a7ee0fb3
Publikováno v:
Systems, Vol 12, Iss 3, p 67 (2024)
Environmental responsibility and economic benefits have promoted the development of closed-loop supply chains (CLSCs), and shortages and channels are considered to be two important issues in a CLSC. This paper explores the ordering and channel decisi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27b5519eeb82453abac2c18ca5c9bf06
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 40318-40335 (2021)
We study the presale strategy and decision-making problems for a retailer selling products. Based on the penetration and skimming pricing strategies, we consider the characteristics of consumer market segmentation and valuation heterogeneity, focus o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca4cfbdb61574ff28f013174f26b65a0