Zobrazeno 1 - 10
of 256
pro vyhledávání: '"sales channels"'
Autor:
Takaaki Ishikawa, Kiminori Gemba
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 20, Iss 4, Pp 121-133 (2024)
This study aims to examine the impact of sales channels, either direct or indirect, on the profitability of software companies in Japan, and to further elucidate the differences in international competitive advantages by comparing Japanese firms with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee19bc2f44f8454d82b5ca094c779ac4
Autor:
Minghao Cao, Jilai Yu
Publikováno v:
International Journal of Electrical Power & Energy Systems, Vol 160, Iss , Pp 110115- (2024)
By the end of 2023, the installed capacity of renewable energy (RE) in China accounted for 36.0% of the total installed capacity, while the installed capacity of conventional thermal power units had decreased from 64.0% in 2016 to 47.6% in 2023. RE a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46c7ac7571f34b429092c2d965477f1d
Publikováno v:
European Countryside, Vol 15, Iss 4, Pp 579-597 (2023)
The aim of the research is to assess the behaviour of the consumers of organic products, with a particular focus on the frequency of consumption, the groups of purchased products, the preferred sales channels, the consumer motivations, and the impact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f4c055d98ea4618923ce8441bb4ab98
Autor:
Tatjana Cvetkov Čikošev
Publikováno v:
Proceedings, Vol 101, Iss 1, p 25 (2024)
The aim of this paper is to show that traditionally considered conservative and not progressive customer segment and industry are open to innovations and new and up-to-date solutions [...]
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30fb1927263f403391fcc9f326f8fa6e
Publikováno v:
Kybernetes, 2021, Vol. 52, Issue 1, pp. 463-491.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-04-2021-0258
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shymko Olha V.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 1, Iss 528, Pp 462-468 (2022)
The article is concerned with studying the peculiarities of omnichannelty as a specific marketing strategy that allows to form the resource, technological, innovative, partnership, competitive advantages and take a stable competitive position in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22737d8c0ecc456cad4325bd406c2eb5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.