Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"saint louis university mental status"'
Autor:
Rakesh Kumar Tripathi, Shailendra Mohan Tripathi, Nisha Mani Pandey, Anamika Srivastava, Kauser Usman, Wahid Ali, Sarvada C Tiwari
Publikováno v:
Journal of Geriatric Mental Health, Vol 8, Iss 2, Pp 118-125 (2021)
Background: Hindi cognitive screening test (HCST) and Saint Louis University Mental Status (SLUMS) Examination both claim that they are bias-free cognitive screening tests. HCST is highly sensitive and specific in screening Indian older adults. Howev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d41ff16ac2344cc6bbd5a94f37e7c776
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
RakeshKumar Tripathi, ShailendraMohan Tripathi, NishaMani Pandey, Anamika Srivastava, Kauser Usman, Wahid Ali, SarvadaC Tiwari
Publikováno v:
Journal of Geriatric Mental Health, Vol 8, Iss 2, Pp 118-125 (2021)
Background: Hindi cognitive screening test (HCST) and Saint Louis University Mental Status (SLUMS) Examination both claim that they are bias-free cognitive screening tests. HCST is highly sensitive and specific in screening Indian older adults. Howev
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emily T. Noyes, Saudia Major, Addie M. Wilson, Elizabeth B. Campbell, Lauren N. Ratcliffe, Robert J. Spencer
Objectives: Compared to its alternatives (e.g., Mini-Mental State Examination [MMSE] and Montreal Cognitive Assessment [MoCA]), little is known about the psychometric properties and factor structure of the Saint Louis University Mental Status (SLUMS)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::baabb06abb9175aa0f7ec04bd9eb0b30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.