Zobrazeno 1 - 10
of 7 090
pro vyhledávání: '"safety learning"'
Today, children across Africa are at a growing risk from the Internet. Dangers include harmful content, violence, exploitation, abuse, and neglect. All these have increased due to increased mobile and Internet technology use, which not only places th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.13159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elena Mombelli, Denys Osypenko, Shriya Palchaudhuri, Christos Sourmpis, Johanni Brea, Olexiy Kochubey, Ralf Schneggenburger
Publikováno v:
Frontiers in Behavioral Neuroscience, Vol 18 (2024)
Safety learning allows the identification of non-threatening situations, a learning process instrumental for survival and psychic health. In contrast to fear learning, in which a sensory cue (conditioned stimulus, CS) is temporally linked to a mildly
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8e81dad1d4c491ca21dda4f2c3d8f31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Buildings, Vol 14, Iss 10, p 3260 (2024)
The construction industry faces significant challenges in ensuring worker safety, encompassing both physical hazards and mental health concerns. Drawing on Social Exchange Theory (SET), this study explores the impact of perceived leadership support (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a96bbbf47fe472789ea970c62d8a0d5
An outstanding challenge for the widespread deployment of robotic systems like autonomous vehicles is ensuring safe interaction with humans without sacrificing performance. Existing safety methods often neglect the robot's ability to learn and adapt
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.01267
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 8 June 2024 132