Zobrazeno 1 - 10
of 8 231
pro vyhledávání: '"safety building"'
Autor:
ÇAVUŞOĞLU, İbrahim1 cavusogluibrahim@hotmail.com, IŞIK, Hale2
Publikováno v:
Gümüshane Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2024, Vol. 14 Issue 3, p919-935. 17p.
Publikováno v:
Interscholastic Athletic Administration; Fall2024, Vol. 51 Issue 1, p18-20, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Saxe Zerden, Lisa, Zomorodi, Meg
Publikováno v:
North Carolina Medical Journal; 2024, Vol. 85 Issue 3, p200-202, 3p
Autor:
Cyrus Y Engineer, Inge Dhamanti
Publikováno v:
Jurnal Administrasi Kesehatan Indonesia, Vol 10, Iss 2, Pp 280-285 (2022)
The COVID-19 pandemic has had an influence on patient safety and quality of care. A research undertaken in numerous countries found a deterioration in the quality of care during the pandemic. Leaders can improve patient safety in any circumstances, p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a78e4b3889394c0ba73e2316354f7ab0
Autor:
Saputra Raja Doa Ridha, Afifuddin Mochammad, Oktaviani Cut Zukhrina, Rafshanjani M. Arrie, Rahmi Yulita
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 476, p 01030 (2024)
West Aceh district is one of the districts that was affected by the earthquake and tsunami that occurred in 2004. As a district that is in a strong earthquake condition, the aspect of earthquake-resistant buildings is an important object of concern.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccac0656d0d74fb4ae78fa88b6b715bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 10 (2022)
The Undergraduate Scholarships with Mathematics and Science Training, Exploration, and Research Program (US MASTER) is a STEM scholarship program funded by the United States National Science Foundation. It was implemented at an upper-Midwest institut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02422a0974eb4fbba2b4fa4be0243a7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.