Zobrazeno 1 - 10
of 9 266
pro vyhledávání: '"russian region"'
Autor:
Brock, Gregory1 (AUTHOR) gbrock@georgiasouthern.edu
Publikováno v:
Journal of East-West Business. Jan-Mar2024, Vol. 30 Issue 1, p114-132. 19p.
Autor:
Ksenia E. Kosygina
Publikováno v:
Социологическая наука и социальная практика, Vol 12, Iss 2, Pp 55-77 (2024)
The object of analysis in the article is the Russian region cultural potential in the context of infrastructure development and consumption of cultural and leisure services by the population. The purpose of the study is to identify quantitative and q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c078ed4a3654a339f73d3cdb8e58f30
Publikováno v:
In Journal of Innovation & Knowledge July-September 2023 8(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E-Management, Vol 6, Iss 2, Pp 114-124 (2023)
The article studies current trends in consumer behavior that affect the beer and beverages market with the help of electronic technology. The peculiarities of behavior of beer and alcoholic beverages buyers during a crisis have been noted. The paper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d1444b686dd431580657fc89ea62da6
Publikováno v:
Journal of Innovation & Knowledge, Vol 8, Iss 3, Pp 100391- (2023)
We investigate the impact of credit market deepening on innovation, considering the role of investment risk and investment potential in the context of Russian regions, analysing the panel time series data extracted from the Federal Statistics Departm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f214da5165243e6a0011c5566010618
Autor:
LEZHEBOKOV, Andrey A.1 gmu-npi@yandex.ru, LUSHNIKOV, Dmitry A.1 keremet2000@mail.ru, GAPICH, Alexander E.1 eversor@mail.ru, ISTOMINA, Anna P.1 annaistom@yandex.ru, PASLER, Olga V. olga_pasler@mail.ru
Publikováno v:
Quality - Access to Success. 2018 Supplement 2, Vol. 19, p146-151. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.