Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"russian language teacher"'
Autor:
N. A. Nikitin
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 8, Pp 144-150 (2024)
The analysis and economic evaluation of the prerequisites of demand for Russian language teachers in the education system in Tanzania show the Russian and Tanzanian interstate projects growth, which require not only political and legal, but also educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e74e9a80bf9744dc9faff1980a9b2857
Autor:
Natalya V. Medvedeva
Publikováno v:
Polylinguality and Transcultural Practices, Vol 20, Iss 1, Pp 188-196 (2023)
The research has linguistic and methodological focus and concerns the development of theory and practice of methods of teaching Russian (non-mother tongue) language to national Russian bilinguals. Substantiation of ‘stereotype’ concept in relatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95998d6427dc4e758582275ff67b6cc0
Autor:
Zhenxin, Xi, I.A. Solovtsova
The article deals with two groups of problems in the field of Russian language teachers' training in Chinese universities in modern conditions: organizational and pedagogical, highlighted on the basis of the analysis of Chinese and Russian studies an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::866953c4723ff0f0bed0ec564ca28fbb
Autor:
Zaorska, Magdalena
Publikováno v:
Przegląd Rusycystyczny / Russian Studies Review. (145):124-137
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=544057
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elena Ryabukhina
Publikováno v:
ARPHA Proceedings, Vol 1, Iss, Pp 523-533 (2019)
ARPHA Proceedings 1: 713-724
ARPHA Proceedings 1: 713-724
The need to implement a competency-based approach to the training of subject teachers is determined by the requirements of The Federal State Educational Standard of Higher Education and The Professional Standard of the Teacher. In this regard, a numb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f41100136e96682e72c16916747ad179
https://zenodo.org/record/3574792
https://zenodo.org/record/3574792