Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"rural teaching"'
Autor:
Hlamulo Wiseman Mbhiza, Matobako Sempe
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Rural and Community Studies, Vol 6, Pp 1-20 (2024)
Despite the global significance of functions in mathematics education, there has been limited research on how South African rural teachers address specific mathematical concepts related to functions. This qualitative multiple case study, conducted wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c51f470583d243ed928ae0fe2ca6521b
Autor:
Velia Torres Corona
Publikováno v:
CPU-e, Iss 39 (2024)
El artículo tiene como objetivo principal mostrar un panorama general sobre los estudios del magisterio en territorios rurales en México, desde la revisión documental de un corpus de 45 textos especializados de las últimas dos décadas, a partir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b661e3a8fad42d8a7b662d1f6872162
Publikováno v:
International Journal of Occupational Safety and Health, Vol 12, Iss 2 (2022)
Introduction: Healthcare workers (HCWs) are daily exposed to HBV infections from the blood and body fluids of patients and clients they care for in the health sector. Unfortunately, many of these HCWs are not vaccinated for hepatitis B. This study ai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16c41f0ebd5f4c8893ad04ea7919276d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hazas Sánchez, Rosa María
Publikováno v:
GREDOS. Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Fundacion Sancho el Sabio Fundazioa (FSS)
Fundacion Sancho el Sabio Fundazioa (FSS)
[ES] El fin de esta investigación es poner de manifiesto la realidad que se vive en los centros escolares enmarcados en las zonas rurales donde las condiciones de trabajo en estos contextos, para el profesorado, en ocasiones es mucho más dificultos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5fe2a9d0170237ca7881bf1e53b6cdbe
http://hdl.handle.net/10366/150170
http://hdl.handle.net/10366/150170
Autor:
Ketas Mahajan
Background:Indian population is mainly residing in two areas- urban and rural. The literature has shown consistent results following knee joint replacement surgeries, however these studies have been done in highly efficient and equipped hospitals in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2e9134d8b4745b0e1983fcd85420f516
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 32, Iss 3 (2014)
In South Africa, rural education and development are issues of social justice, especially in places that were previously established as homelands. This article presents some of the tensions that are inherent in the conceptions of rurality, rural educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d02871fab1d4f4e8d24ab16f24c97e0
Autor:
Hernández Lobo, Adriana
Publikováno v:
Revista Scientific; Vol. 6 Núm. 19 (2021): Revista Scientific; 264-278
Revista Scientific; Vol. 6 No. 19 (2021): Revista Scientific; 264-278
Revista Scientific; Vol. 6 No. 19 (2021): Revista Scientific; 264-278
The essay specifies some elements present in the educational reality of the schools of the Venezuelan rural sector: the heterogeneous constitution of the groups in the classroom, the curricular decontextualization, the fragmentation and disconnection