Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"romanian youth"'
Autor:
Cristina Faludi, Cornelia Rada
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 19, Iss 1, Pp 1-13 (2019)
Abstract Background The family is one of the key factors that can contribute to reducing the negative consequences of high-risk sexual behavior. This study examines the influence of parents’ communication with children on issues of sexuality on sex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d349b1a82fb342c5ab399105ede6018a
Publikováno v:
Slovenian Journal of Public Health, Vol 55, Iss 1, Pp 53-58 (2016)
The present study investigates the evolution of illicit drug use among Romanian university students from 1999 to 2011.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0afbba70e39d411fb21ae5e0d6eb43f9
Nationalistic Attitudes and Perceived Threat Determine Romaphobia among Bulgarian and Romanian Youth
Publikováno v:
Revista de Asistenţă Socială / Social Work Review. (3):33-47
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=300989
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Braşov, Series VII: Social Sciences and Law. (2):127-132
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=214604
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai - Sociologia. 58(1):69-86
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=25102
Publikováno v:
Slovenian Journal of Public Health
Slovenian Journal of Public Health, Vol 55, Iss 1, Pp 53-58 (2016)
Slovenian Journal of Public Health, Vol 55, Iss 1, Pp 53-58 (2016)
The present study investigates the evolution of illicit drug use among Romanian university students from 1999 to 2011.The study was performed in Cluj-Napoca, Romania, in three phases: in 1999 (T1), in 2003 (T2) and in 2011 (T3). The study was carried
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. :1344-1352
TV advertising is regarded as one of the most persuasive forms of influencing consumer preferences, encompassing the largest budget amount compared to other forms of promotion. TV advertising used to promote world-known car brands has major strategic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.