Zobrazeno 1 - 10
of 238
pro vyhledávání: '"role-plays"'
Autor:
Caren D’souza, Animesh Jain, Tatiyana Mandal, Ciraj Ali Mohammed, Kishan Prasad HL, Supriya Pinto
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Interactive teaching methods such as patient narratives and role plays are effective tools in medical education. Incorporating the patient's perspective of the disease and standardized treatment in the teaching process helps the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edcce7c3906a4a0795f7b6ba3e291d9f
Publikováno v:
The Asia Pacific Scholar, Vol 9, Iss 2, Pp 51-59 (2024)
Introduction: People skills play a crucial role in the professional development of Biomedical Scientists. A laboratory management and professional practice module was offered as part of the people skills development for Biomedical Science first-year
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51015a044d8a4d3297e42d2a347b57e9
Publikováno v:
Journal of Neurodevelopmental Disorders, Vol 16, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Backgrounds Social skills are frequently impaired in neurodevelopmental disorders and genetic conditions, including 22q11.2 deletion syndrome (22q11DS) and autism spectrum disorders (ASD). Although often assessed with questionnaires, direct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b7a92d3aa0f48ff9020bc620b8e0e51
Autor:
Masoumeh Estaji, Azadeh Hhaji-Karim
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 15, Iss 32, Pp 79-103 (2023)
The current study aimed to explore the effectiveness of a process based reflective teacher training course that utilized situational role plays, video analysis, and scenario evidence as guided reflective and caring practices for EFL (English as a For
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c88f0db479849018f3a41ab8b4756fa
Autor:
María Martínez Lirola
Publikováno v:
Papeles, Vol 16, Iss 31 (2024)
Introducción: la educación universitaria ha de dar respuesta a las demandas sociales y ofrecer al alumnado una formación integral que vaya más allá de la adquisición de conocimientos. El objetivo de esta investigación es profundizar en la conv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4839c42f0e744948efb01ee2adf334a
Autor:
Katharina Delius
Publikováno v:
SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol 17, Iss 1 (2023)
Role-plays are a popular task format in foreign language teaching, among other things to promote speaking. Teachers often assume that their learners have already acquired ideas about the scene to be portrayed or that they can draw on knowledge from t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fec8fb4f6bd546e68687cfeebe9220ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petrova, Donka
Publikováno v:
Медии и език / Media and Language. 1(7):60-72
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=844047