Zobrazeno 1 - 10
of 77 335
pro vyhledávání: '"role-plays"'
Autor:
Caren D’souza, Animesh Jain, Tatiyana Mandal, Ciraj Ali Mohammed, Kishan Prasad HL, Supriya Pinto
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Interactive teaching methods such as patient narratives and role plays are effective tools in medical education. Incorporating the patient's perspective of the disease and standardized treatment in the teaching process helps the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edcce7c3906a4a0795f7b6ba3e291d9f
We demonstrate that large language models (LLMs) exhibit consistent value orientations despite adopting diverse personas, revealing a persistent inertia in their responses that remains stable across the variety of roles they are prompted to assume. T
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.09049
Autor:
Fung, Leah1 (AUTHOR) leahfung.research@gmail.com, Laing, Rory2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Discover Psychology. 12/18/2024, Vol. 4 Issue 1, p1-13. 13p.
Autor:
Ung, Tina X.1 (AUTHOR), El-Den, Sarira1 (AUTHOR) sarira.el-den@sydney.edu.au, Moles, Rebekah J.1 (AUTHOR), O'Reilly, Claire L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Psychiatry & Psychiatric Epidemiology. Jul2024, Vol. 59 Issue 7, p1269-1277. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wati, Indah1 indah@poltekpar-palembang.ac.id, Ahdian Morena, Mochammad Rian1
Publikováno v:
Jurnal Sosial dan Sains (SOSAINS). okt2024, Vol. 4 Issue 10, p945-965. 21p.
Publikováno v:
Journal of Neurodevelopmental Disorders, Vol 16, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Backgrounds Social skills are frequently impaired in neurodevelopmental disorders and genetic conditions, including 22q11.2 deletion syndrome (22q11DS) and autism spectrum disorders (ASD). Although often assessed with questionnaires, direct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b7a92d3aa0f48ff9020bc620b8e0e51