Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"robot teaching"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Robotics and AI, Vol 10 (2023)
The concept of Industry 4.0 brings the change of industry manufacturing patterns that become more efficient and more flexible. In response to this tendency, an efficient robot teaching approach without complex programming has become a popular researc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2830b0a3cd54c4f99cfbd1d29e78b58
Autor:
Alberto Zafra Navarro, Javier Rodriguez Juan, Victor Igelmo García, Enrique Ruiz Zúñiga, Jose Garcia-Rodriguez
Publikováno v:
Machines, Vol 11, Iss 8, p 798 (2023)
With robotics applications playing an increasingly significant role in our daily lives, it is crucial to develop effective methods for teaching and understanding their behavior. However, limited access to physical robots in educational institutions a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31654da1f7a74003bc27aea2af427f0c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tehnički Vjesnik, Vol 24, Iss 1, Pp 89-95 (2017)
One of the key challenges in robotic remote laser 3D processing (RL3DP) is to achieve high accuracy for the laser’s working trajectory relative to the features of the workpiece. This paper presents a novel RL3DP system with an automatic 3D teaching
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9567dc37f12b49b98fdafd0baf11e9c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.